Merawat Asma Dengan Minyak Herba Asma Mujarab

Assalamualaikum wbt

Minyak Herba Asma Mujarab Penawar Asma Paling Berkesan | Asma merupakan sejenis penyakit paru-paru yang terjadi akibat radang dan pengucupan seluran pernafasan... Orang yang mengalami asma akan menunjukkan beberapa tanda atau gejala tertentu seperti pernafasan yang berbunyi seperti orang bersiul, terutama apabila pesakit menghembuskan nafasnya.. Namun, serangan asma yang dialami tidak sama pada setiap individu. Ada yang hanya mengalami sedikit rasa sesak nafas dan ada pula mungkin mengalami sesak nafas yang berat setiap hari. Ada juga beberapa pesakit asma mengalaminya dalam masa yang singkat, namun ada pula yang mengalami secara berterusan untuk beberapa hari lamanya. Selain itu ada pesakit yang mengalami keadaan yang mencemaskan namun yang lain hanya mengalami sedikit gangguan nafas sesekali.

Bagaimana nak mengatasi asma ni??

Haaa korang dah tak perlu risau lagi, sekarang dah ada minyak herba yang mampu mengubati asma.. Bukan asma sahaja yang mampu diubati malahan pelbagai penyakit lagi... 


MINYAK HERBA ASMA MUJARAB


Minyak Herba Asma Mujarab ialah minyak yang diperbuat 100% daripada bahan semulajadi seperti Minyak Zaitun, Minyak Kelapa Dara, Habbatussauda dan juga herba-herba terpilih. Minyak ini juga dijamin selamat untuk digunakan oleh bayi sehinggalah orang dewasa.. Selain dapat mengubati asma minyak ini juga mujarab untuk :-
  • Batuk
  • Lelah/semput
  • Menghilangkan kembung perut
  • Sakit perut
  • Luka
  • Terkena Api
  • Digigit binatang berbisa
  • Sakit gigi
  • Terseliuh
  • Dan lain-lain lagi

Cara menggunakan Minyak Herba Asma Mujarab 
  • Sebelum guna goncang dulu yee..
  • Tebuk lubang pada penutup dalam minyak supaya senang digunakan dan bolehlah jimat dengan saiz tebukan yang sederhana..
  • Sapu dari leher ke dada dan tengkuk ke belakang. 
  • Sapu sekerap yang mungkin terutamanya selepas mandi. 
  • Guna dengan konsisten ye.. Jangan sekadar 'angat-angat tahi ayam' aje kata orang-orang tua dulu.. Kalau tak berkesan mula la salahkan minyak.. hehe..

Pengalaman menggunakan Minyak Herba Asma Mujarab

Alhamdulillah anak aku Qhaliff bukanlah seorang yang mengidap penyakit asma.. Walaupun begitu, aku tetap menggunakan Minyak Herba Asma Mujarab ini bagi keperluan lain.. Kebiasaannya aku gunakannya bila Qhaliff mengalami batuk, perut kembung, sakit perut dan luka.. Memang berkesan dan serasi dengan Qhaliff.. Qhaliff selalu sangat kembung perut.. Sebelum tidur aku mesti sapu dulu minyak ni dekat perut dia.. Baru lena tidur dia.. Kalau tak mesti merengek aje.. Alhamdulillah..

Jom tengok testimoni pengguna yang lain pula..


TESTIMONI PENGGUNA MINYAK HERBA ASMA MUJARAB








Ini beberapa testimoni yang korang boleh baca dan ramai dah menggunakan minyak ni ternyata berpuas hati dengan keberkesanan minyak ni.. Dengan izin ALLAH SWT... InsyaALLAH..


PASTIKAN YANG ORIGINAL BARU BELI

Kenapa perlu pastikan yang original baru beli?.. Haaaa korang jangan tak tahu ye, kalau dah produk laris macam goreng pisang panas dan mujarab pulak tu, mestilah ada yang mengambil kesempatan untuk meng-klon-kan produk tersebut.. Termasuklah Minyak Herba Asma Mujarab yang ohsem ni... Dah ada yang meng-klon-kannya yee.. Sebab tu aku tekankan kat sini, kalau korang nak beli kenalah PASTIKAN YANG ORIGINAL BARU BELI..!!!! Jom, aku cite lak tentang TIRUAN dan ORIGINAL nya..

Untuk mengenalpasti antara produk asli dan tiruan..

FAKE!!





Ciri-Ciri Minyak Herba Asma Mujarab TIRUAN
  • Tidak berkesan
  • Minyak berbau seperti asap rokok
  • Warna jernih
  • Cair
  • Tidak berangin
  • Menggunakn 'seal' berwarna jernih

ORIGINAL

Untuk mengetahui yang original, korang kena tonton video kat bawah ni.. Dalam video ni ada menerangkan ciri-ciri Minyak Herba Asma Mujarab yang original.. 




APA LAGI YANG KORANG KENE TAHU..!!

Minyak Herba Asma Mujarab ini tidak pernah diproses melalui kilang bertaraf GMP ye.. Kerana ramuan rahsianya adalah warisan turun temurun daripada seorang pakcik tua di sebuah kampung. Ianya diproses secara "HOMEMADE" sejak 40 tahun yang lalu...

Minyak Herba Asma Mujarab ini juga didaftarkan dibawah syarikt Enterprise (SSM) yang sudah 5 tahun ber-operasi secara onlin dan offline. Pihak Minyak Herba Asma Mujarab Original ini tidak pernah sama sekali didaftarkan dibawah  Minyak Herba Asma Mujarab SDN. BHD.

Okey, korang dah tahukan perbezaan antara TIRUAN dan ASLI kan.. So, lepas ni kalau nak beli PASTIKAN YANG ORI BARU BELI ye.. !! hiks..



HARGA
RM 39.00 
Tidak termasuk pos


Untuk keterangan lanjut :-

Laman Web : Herba Asma
Laman Web : Penawar Asma
Facebook : Penawar Semput, Lelah dan Asma

Contact No. :-

Pn. Nurul (Product Owner) : 017-623 9935

En. Hafis (Bhgn. Pemasaran) : 013-480 6787


Kemana sahaja pasti bersama Minyak Herba Asma Mujarab..!!



5 comments on "Merawat Asma Dengan Minyak Herba Asma Mujarab"
  1. Ada jugak yg fake eh.. Kalau nak beli kena beli dari pengedar sah!

    http://www.fatindays.com

    ReplyDelete
  2. Lea,ni utk contest SEO tu ke? knapa laman web dia lain yerk..yg betul bukan penawarasma.com.my ke? confius skit...

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..anak saya serasi dengan minyak asma ni

    ReplyDelete
  4. nasib baik rumah jie ada satu minyak herba asmak mujarab teng teng..huhu

    ReplyDelete