Gambar Majlis Resepsi Perkahwinan Amar Baharin & Amyra Rosli

Assalamualaikum wbt..


Seperti yang semua dah maklum, pasangan pelakon Amar Baharin dan Amyra Rosli telahpun selamat diijabkabulkan pada hari Jumaat yang lalu dengan sekali lafaz sahaja dalam sebuah majlis pernikahan yang berlangsung di Hotel Premiera, Kuala Lumpur..

Cantiknye mereka.. Sama cantik sama padan.. 

Majlis resepsi bagi pihak perempuan telah pown berlangsung pada hari sabtu, 12 November 2016 di hotel yang sama.. Manakala majlis resepsi pihak lelaki pula akan berlangsung pada 19 November 2016 ini di Ampang, Kuala Lumpur..

Moh le kite tengok gambar sekitar majlis resepsi perkahwinan mereka di pihak perempuan yang belangsung semalam tu.. Cantik ke hidooookkk?? 


Semoga mereka berbahagia dan berkekalan hingga ke jannah.. Amin..
















13 comments on "Gambar Majlis Resepsi Perkahwinan Amar Baharin & Amyra Rosli"
  1. sama cantik sama padan pasangan nih.. suka tengok temanya, memang macam prince dan princess..

    ReplyDelete
  2. PERHH MCM PERKAHWINAN PUTRA N PUTERI..

    ReplyDelete
  3. Wow... meriah nye.. macam juliet dapat jumpe romeo.. kek diorang tu... pehhhhh sayang nak MAKAN!hehehe

    ReplyDelete
  4. teringat ayata kelakar amyra panggil amar bahrin, "amar kan ayah-ayah" haha. apapun memang lawo laaa

    ReplyDelete
  5. Tahniah pd keduanya.... btw, kek diaorang mmg ohsem lah...

    ReplyDelete
  6. Aida harap diorang kekal bahagia ke jannah.
    Nikah satu ikatan murni.
    Mesti dijaga dgn baik kan :-)
    Sama cantik.

    ReplyDelete