1 November 2016 Harga Minyak Naik Lagi!!

Assalamualaikum wbt..

1 November 2016 Harga Minyak Naik Lagi!!  |  Oh my!! Oh my!!.. Harga minyak naik lagi bermula hari ini.. Bukan setakat petrol dan diesel naik tetapi harga minyak masak pown naik oh!! Bagi mereka yang tak menggalas tanggungjawab mengisi minyak kereta mungkin tak akan terasa terbeban.. Tapi bagi aku yang bertanggungjawab untuk mengisi minyak kereta, aku rasa agak terbeban dengan gaji yang tak seberapa ini.. Aduii..

Tapi apakan daya, kita hanya rakyat marhaen.. Tak mampu berbuat apa.. Terpaksalah hadap juga semua ini walaupown terbeban.. Moga ada rezeki lain untuk kami bagi meneruskan kehidupan yang serba mahal pada hari ini.... Uhuk.. Uhukk..

Jom tengok berapa kenaikan minyak pada hari ini..

Harga Petrol terkini bermula 01 November 2016



HARGA TERKINI MINYAK MASAK MULAI NOV 2016

Paket
1KG - RM 2.50

Botol
1KG - RM 3.70
2KG - RM 7.40
3KG - RM 11.10
5KG - RM 18.50

SENARAI HARGA BARU MINYAK MASAK BOTOL MENGIKUT JENAMA

Harga bermula pada 01 November 2016


8 comments on "1 November 2016 Harga Minyak Naik Lagi!!"
  1. Yang sengsaranya rakyat..berjimat cermat la kita lepas ni

    ReplyDelete
  2. Sedihnya...dah berapa kali akk nak cari minyak masak..tapi tak ada..

    ReplyDelete
  3. susah nak cari minyak masak skg aysik abis stok jak..semua pakat borong sblm kenaikan.

    ReplyDelete
  4. Naik je... naik lagi..
    Yang sempit makin terhimpit..

    ReplyDelete
  5. yg minyak amsak tu palsu

    ReplyDelete
  6. x boleh buat apa2..rakyat akur jelah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bole buat apa2, perna dengar pilihanraya x?

      Delete