Setelah Sebulan Consume Matrix Hybrid Amino Plus...

Assalamualaikum wbt..

Hi korang... Lama tak bersiaran kerana kesihatan yang tak mengizinkan.. Hehe.. Kali ni aku kembali dengan cerita-cerita yang tertangguh beberapa hari.. Hiks.. Okeh, ingat lagi tak tentang produk yang aku review ni dalam entry yang terdahulu... Kalau tak ingat boleh baca balik ye dekat link yang aku sertakan dibawah ni..

PART 1          PART 2          PART 3          PART 4

Dah 4 episod rupanya aku apdet tentang produk ni tanpa sedar.. So, hari ni aku akan review sikit feedback dari pengambilan produk ini.. Rasanya lebih kurang sebulan dah kowt aku consume produk Hybrid Amino Plus ni.. Dan banyak jugak manfaat yang aku dapat dari produk ni.. Mungkin tak keseluruhan manfaat yang sebenar produk ni yang aku dapat tapi sebahagiannya aku dapat rasakan dan alami..

Yang sebenarnya produk ni memang dibuat khas untuk orang yang suka bersenam.. Yang suka pergi gym dan berworkout.. Aku bukanlah dikalangan orang-orang seperti itu yang suka bersenam dan suka pergi gym.. Tapi kenapa aku ambil produk ni?? Haaa sebabnya aku ingin mencubanya kerana aku seorang yang aktif.. Pendek kata tak pernah duduk diam asyik nak bergerak aje kesana kesini.. 

Kebiasaannya, sebelum aku consume produk ni, bila terlalu aktif bergerak aku akan cepat letih dan akan rasa tak bermaya.. Itu tandanya stamina aku tiada... Bila aku diperkenalkan dengan Hybrid Amino Plus ni dan aku consume produk ini, alhamdulillah ada perubahan sikit.. Aku tak cepat letih dan sentiasa cergas... Mata pown tak cepat mengantuk tau.. Kalau dulu cepat benar rasa mengantuknya bila tak buat ape-ape kerja..


Yang paling best tentang produk ni adalah berat badan menten uolls... Haaa itu yang bestnye.. Hehe.. Pastu rasa sentiasa segar dan sehat...Tak sia-sia aku cuba produk ni tau...

Kalau korang yang jenis suka bersenam dan suka workout di Gym, haaa elok sangat la consume Hybrid Amino Plus ni.. Banyak sangat manfaat yang korang akan dapat dari pengambilannya... 



Throwback cerita pagi tadi... Setiap pagi sebelum pergi kerja harus pekena dulu Hybrid Amino Plus ni.. Baru bertenaga dan semangat nak buat kerja.. Ye dak?? Hehe.. Kebetulan hari rabu adalah hari sukan di tempat aku dan kami akan bersenamrobik.. Makanya, elok sangatlah aku consume Hybrid Amino Plus ni hari ni kerana banyak tenaga yang akan digunakan semasa senamrobik nanti.. Ahakz.. Kire macam workout jugak la tu kan.. Haha...

Okeh, kalau korang nak bertenaga macam aku kene consume jugak la produk ni.. Hehe.. Kat mana nak beli produk ni?? Kat bawah ni aku kasi link untuk korang bershopping Matrix Hybrid Amino Plus ni... Jom terjah!!




4 comments