Lip Balm Body Shop Malaysia Terbaru

Monday, September 26, 2016

Assalamualaikum wbt..

Lip Balm Body Shop Malaysia Terbaru  |  Hi korang!! Siapa dekat sini pengguna tegar lip balm angkat tangannnnn!! Haha.. Okeh, kali ni aku nak perkenalkan kat korang Lip Balm terbaru keluaran The Body Shop... Kalau korang adalah pengguna setia produk The Body Shop mesti korang tak sabar nak beli Lip Balm yang ohsem ni untuk menambah koleksi make up korang kan.... Hehe.. Ok, tamo bebel pepanjang, moh le aku perkenalkan kat korang Lip Balm Body Shop terbaru...


The Body shop merupakan antara jenama kecantikan yang sangat digilai oleh pencinta kosmetik.. Malah di Malaysia terdapat banyak cawangan The Body Shop di pelbagai pusat membeli-belah dan menjadi tumpuan ramai wanita... Jenama ini telah melebarkan sayapnya di pelbagai negara di seluruh dunia dan diakui sebagai antara jenama kecantikan yang paling dipercayai oleh para pelanggannya...


Jenama The Body Shop amat terkenal dengan rangkaian produk kecantikan dengan pilihan yang sangat meluas... Antara produknya yang paling popular ialah pelembap bibir... Jom kita lihat 3 jenis Body Shop Lip Balm yang paling menjadi kesukaan wanita di Malaysia! Keep scrolling!..

The Body Shop - Born Lippy Poisonberry Passionfruit Rouges

A lips moisturiser in a pot is all you need!! Born Lippy Poisonberry Passionfruit Rouges ni adalah pelembab bibir yang melembapkan dan memberikan tekstur yang bersinar bersama perisa berry eksotik yang membuatkan bibir anda kelihatan 'smooth' dan tampak lembut..

The Body Shop - Born Lippy Stick Lip Balm Pomegranate

Born Lippy Stick Lip Balm Pomegranate ini pula adalah sejenis pelembab bibir yang hadir dalam bentuk 'stick'.. Pelembap bibir ini menbuatkan bibir anda a pop of colour, a shot of moisture and a soft shine... Ianya melembapkan bibir anda dan membuatkannya kelihatan bersinar serta hadir dengan perisa buah delima..

The Body Shop - Wild Argan Oil Solid Oil Lip Balm

Rich solid oil for soft, radiant lips, enriched with organix Community Fair Trade argan oil form Morrocco.. Ini adalah lip balm yang anda pasti mahukan bagi mendapatkan indulgent solid oil texture with instant hydration.. Lip balm ini memberikan bibir anda rasa lebih lembut and smooth kerana kaya dengan minyak argan Community Fair Trade Wild dari Morocco..

Haaa macam mana?? Ohsem-kan Lip Balm Body Shop ni.. Rugi tau kalau tak cuba Lip Balm keluaran The Body Shop ni.. Kalau korang nak tahu, aku dah pernah guna Lip Balm yang jenis stick tu.. Memang ohsem laa.. Moist aje rasa bibir... Lembut bak sutera.. cewahhh!! Tapi aku dapat guna sekejap je sebab adik aku dah rembat lip balm tersebut.. Katanya, lip balm ni lain dari yang lain... Dia suka... Hurrmmm jawabnya terpaksa la aku  beli yang lain lepas ni.. Huhu.. Tapi serius, bibir aku dah tak kering bila guna lip balm The Body Shop ni.. Memang terbaikk!!

So, apa tunggu lagi?? Korang pown kene cuba tau.. Rugi tak cuba.. Seriuss ohhh!!




4 comments: