Check Up Bulanan Qhaliff

Assalamualaikum wbt


Check Up Bulanan Qhaliff  |  Hari ni adalah hari untuk bawak Qhaliff ke klinik untuk check up... Dah masuk 1 tahun 5 bulan dah anak ummi tu.. Dah besar dah.. hehe.. Sepatutnya tarikh check up dia jatuh pada hari raya haji yang lepas... Takan la nak pergi check up hari raya kowt.. Ye dak?? Aku pergi la tukar tarikh temujanji lain.. Mungkin nurse yang letak tarikh tu pown tak perasan yang 12hb tu hari raya haji.. Hiks.. Dan dapat lah tarikh baru pada hari ni 15hb sebelah petang... So, halfdaylah aku hari ni.. 


Kata nurse yang check Qhaliff aitu, hari ni Qhaliff akan menjalani saringan.. Maksudnya ujian memastikan sama ada di kategori lembam atau tak.. Haisss berdebar lak aku.. Tapi Qhaliff aktif.. Hehe.. Moga-moga saringan tersebut berjalan lancar la.. Ahakz.. 


5 comments