Tonton M.A.I.D [2015] Full Episod

Assalamualaikum wbt..


Tonton M.A.I.D [2015] Full Episod  |  M.A.I.D, drama adaptasi novel ini dah bersiaran tahun lepas sebenarnye.. Tapi sekarang disiarkan balik di Astro Prima... Aku rasa cam tak pernah tengok lagik cite ni.. Sebab apa yekk?? Haha tentu la sebabnye dulu drama ni bersiaran di Astro Ria.. Mak ada Njoi aje nakkk kat umah.. Tak koserrr mak nak langgan Ria semata-mata nak tengok drama ni.. Haha.. Dulu tak boleh tengok tapi sekarang dah boleh tengok.. Walaupun dah ketinggalan zaman.. Ye dakk..??


Eceli, aku dah baca ye novel M.A.I.D ni.. Novel M.A.I.D ni juga salah sebuah novel yang aku suka jalan ceritanya.. Ada kelakar.. Ada sedih.. Ada gembira.. Best novel  ni.. Kebanyakan novel keluaran Kaki Novel memang best.. Tak caye sila beli dan baca ye... Haha..

Okeh.. Untuk drama M.A.I.D ni, watak utama dilakonkan oleh Zul Ariffin dan Ayda Jebat.. Pasangan sensasi lagik serasi.. hehe.. Manakala pengarahnya pula adalah Michel Ang.. Nak tahu cite ni best ke tak.. sama hebat dengan novel ke tak... Jom tonton full episod drama ni... Tonton sama-sama dengan aku yek.... Tak de geng ni.. Ahakzz..


>>>>> M.A.I.D FULL EPISOD <<<<<
( 20 episod )


No comments