Pencarian Bilik Sewa dan Roommate di Hidup.my

Friday, August 19, 2016

Assalamualaikum wbt..

Pencarian Bilik Sewa dan Roommate di Hidup.my  |  Selamat tengahari korang.... Ada yang mencari bilik sewa atau roommate tak?? Haaa kalau ada, meh aku kenalkan korang dengan satu website ni yang memudahkan untuk kite cari bilik sewa or roommate... Memang mudah weh.. Serata tempat boleh dicari.. 

Ni dia aku kenalkan, Hidup.my.. Kat sini korang boleh cari dengan mudah bilik-bilik sewa yang dok ada dekat area-area korang.. Mane tau kowt-kowt korang bertukar tempat kerja ke dan nak carik bilik sewa kan di tempat baru... Haaa ni la websitenya yang akan tolong korang carikkan bilik sewa dengan mudah.. Tak payah nak susah-susah korang p ronda satu taman perumahan ke satu taman perumahan mencari bilik sewa.. hehe.. Sekarangkan dunia klik-klik aje.. Dihujung jari bak kata orang-orang zaman kini... Ahakz..

Untuk pengetahuan korang jugak, bukan takat bilik sewa aje yang boleh dicari kat website ni.. Korang boleh jugak carik kawan serumah a.k.a kawan sebilik korang... Hebat betol kan.. Dah kalau rasa takut dok sorang-sorang leh la carik rakan sebilik ye dak?? hehe

Kat Hidup.my ni korang boleh mencari bilik dengan harga mampu milik.. Ikut kemampuan yang kita ada... Atau korang nak yang jenis studio mewah?? Pown adaaaa... Boleh pilih mane yang korang rasa korang mampu... hehe.. Gileee mudah..!! 

Haaaa ni satu lagik kemudahan yang aku nak kasitau korang.. Kat Hidup.my jugak korang boleh iklankan bilik untuk disewa dengan percuma.. Iklan secara percuma yee.. Tidak dikenakan bayaran.. Sekali agik aku ulang.. IKLAN SECARA PERCUMA..!!! Haha..

Step-step pengiklanan

Untuk iklankan bilik untuk disewa di Hidup.my, korang kene ikut step seperti diatas.. Mudah aje..  Petik jari dah siap.. hehe.. Lepas ni mudahlah untuk kita carik bilik sewa kan.. Mujur ada Hidup.my.. Ahakz..


2 comments:

  1. Nak guna iklan tu make sure lepas dh register history browser kena clear terlebih dahulu.. Utk mengelakkan drpd dia minta kita register walaupun kita dh login guna emel..

    Laman web yg memudahkan utk mencari bilik sewa..

    ReplyDelete