Dapat Hadiah Jam Tangan Submarine

Assalamualaikum wbt..

Dapat Hadiah Jam Tangan Submarine  |  Tak tido lagi ke korang?? Hehe Aku masih disini.. Sesambil layan TV1 - XPDC Mencari Sakinah.. Tapi bukan itu yang aku nak cerita.. Apa yang aku nak cerita malam ni adalah AKU DAPAT HADIAH...!!! Yeyy...


Haaa ini lah hadiah yang aku dapat... Jam tangan Submarine.. Bestkan dapat hadiah.. Lagik best kalau orang lain yang kasi kat kita.. Tapi yang ni aku hadiahkan untuk diri sendiri.. Haha..!! Alah kire hadiah jugak la tu kan.. hiks.. Pada asalnya aku hanya nak belikan jam untuk en. somi aje.. Nak hadiahkan untuk dia... Tetiba terpandang pulak jam Submarine ni.. Wallawehhh lawooo nyee.. Terus sekodeng harga.. Huh tak mahal.. Yesss.. Terus rembat satu untuk aku... Haha.. Warna warni tuuuu baq hang..!!


Ni pulak jam en. somi.. Dia pilih yang ni.. Aku soh dia rembat Submarine tak nak.. Tak cantik katanye.. Cessss.. Aku rasa jam Submarine lagik cantik dari yang ni.. haha.. Tapi tak pe la.. Pilihan masing-masing.. Dah mata dia berkenan yang ni kan.. Terpulang la pada dia.. Dia yang nak pakai, bukan aku.. hiks..

Rasanya dah banyak koleksi jam aku.. Cumanya banyak dah yang kehabisan bateri.. Bila la nak p top up balik bateri semua jam aku tu.. Jam kenangan.. Ahakz.. 


2 comments

  1. lawa jam tu.. dkt mana belinye tu??

    jgn bia lama2 bateri dlm jam tu nnti keluar cecair bateri dlm jam.. elok bawa keluar bateri yg dh abis kalau xnk replace lg.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ye ke.. alamak.. dah lama la dok terperam dalam jam tu.. kang kene keluarkan lah camtu.. aduyai..

      Delete