10 Tips Orang Berjaya Tarik Rezeki Dengan Mudah!

Assalamualaikum wbt..

10 Tips Orang Berjaya Tarik Rezeki Dengan Mudah!  |  Kemain lagik hengko yek Lea Azleeya, rini nak kasi tips tarik rezeki bagai yeee... Haha.. Oke, hari ni aku nak kongsi dengan korang tips pantas skill orang-orang berjaya tarik rezeki dengan mudah... Biasa-biasanya orang bisness la mengamalkan tips ni... Kalau korang dalam kalangan orang bisness, bisnessman.. bisness women.. Haa boleh la try tips ni... Jom tengok apa ada dalam senarai tips tersebut...


BAGAIMANA NAK TIRU SKILL ORANG BERJAYA!!

10 Tips Pantas Skill Orang Berjaya Tarik Rezeki Dengan Mudah!

1. Berkawan dengan orang yang betul.. 

2. Tidak bertangguh dalam segala kerja dan urusan

3. Hati kering, tidak menghiraukan kutukan dan sindiran negatif

4. Fokus, Fokus,Fokus dan Fokus dan Fokus...!

5. Sanggup invest wang, tenaga dan masa untuk kejayaan mereka.

6. Membina networking yang bagus.

7. Konsisten dan tak mudah putus asa. 

8. Pantas membuat keputusan dan pantas juga membuat tindakan.

9. Sentiasa bertawakal dan sabar setelah bersungguh-sungguh berusaha. 

10. Redha, tenang dan sentiasa berlapang dada dengan apa saja situasi dan kerenah orang disekeliling.


Moga tips ni berguna untuk korang lebih maju kehadapan dalam lapangan perniagaan....



2 comments

  1. Blogger pun boleh tambahkan networking kan? Hehe.

    Bagus tips lea. Tq for sharing. Dan dan lawalah gambar tu. Suka langit cantik ��

    ReplyDelete
  2. setuju boleh guna tips ni terutama sekali no.3, hati kena kering sikit jgn malu nk berniaga walaupun jual air minuman...

    ReplyDelete