Giveway Shawl Raya by Aryana Couture


Assalamualaikum wbt..


Giveway Shawl Raya by Aryana Couture  |  Korang dah beli ke tudung raya?? Haa kalau tak beli agik, boleh la cuba join GA by Aryana Couture ni.. Mane tahu ada rezeki menang hadiah shawl... Aku pown nak join gak ni.. Haha... Takan tengok saje je kan.. Kena la join sekali... Disamping dapat support geng-geng blogger kite.. Tak gitu aok-aok...??

Syarat-syarat yang ditetapkan pown tak memudaratkan jari jemari.. Dah selesai dilaksanakan pown.. Cumanye last entry kene tag kengkawan terpilih.. hehe.. Jaga-jaga.. Jap agik aku nak tag korang tau.. Jangan memarah tau..

Nak tengok hadiah?? Meh aku tunjuk.. Katanya, ini adalah sebahagian hadiah yang ditawarkan.. Cantik oh...!!


Huh.. Kalau dapat yang ada Lace tu best gak ekk.. Cantikkk sangattt.. hehe.. Okeh2... Tak nak buang masa banyak-banyak.. Aku nak tag kengkawan lak bagi melunaskan syarat-syarat yang pengabisan.. 


Mereka-meraka yang terpilih tanpa sengaja.. hiks..!!



GA Tamat

26 JUN 2016


No comments