Mood Terbang Tetiba..

Assalamualaikum wbt..



Hadoiii.. Nape mood tergelincir dari landasan hari ni.. Nak hapdet blog pown tarak mood.. Seb bek dapat jugak selesaikan tugas hakiki.. hurmm sebetulnya hanya beberapa tugas hakiki.. hehe...

Ape yek aku rasa sebenarnya sekarang ni.. Tataw ape sebenarnya yang aku rasa.. Adehh terkeliru dengan perasaan sendiri.. Sama cam gambar kat atas.. Haha...:D **kredit untuk pelukis... jumpa kat google..

Apakah rasa itu??

Suka

Gembira

Sedih

Menyampah

Pelik

Keliru

Poyo

Pedih

Lucu Kelakar


Haha.. banyak toi rasa... Paling syahdu rasa sedih.. Nape?? sedih bila rasa ada orang tak suka kita.. Nape?? tatau la labuuu... Tersalah cakap ke?? Mengguriskan hati orang ke?? Calarkan perasaan orang ke?? hurmmm masih tataw... Tak pe la aku tataw.. Janji ALLAH Itu Maha Mengetahui.. 

Arghhh tensen bila dah banyak sangat rasa macam ni yek.. Tak pandai nak tafsirkan perasaan sendiri yang mana lebih jelas rasanya... Gembira?? yep ada sedikit gembira menyelubungi hati... kenapa sikit?? sebabnya bertindih tindih dengan rasa yang lain kann.. Jadinya, sikit aje la space untuk GEMBIRA tersebut bertahta dalam hati.. huhu.. Nape gembira?? sebab gembira bila lihat sahabat-sahabat gembira dan bahagia... Tanya hati tu.. ada space untuk rasa dengki jugak tak dalam hati tu.... Hurmmmm.. dah tanye banyak kali... Alhamdulillah takde langsung kali ni... Syabasssss wahai hati... 

Pelik kenapa pulakk?? adehhh.. mane tak pelik bila tetiba ada ayat yang diberikan kita tak faham ditujukan kepada siapa??? adakah aku?? ehhhh tapi cam tak berkaitan.. Tapi nape hati cam ada rasa gerak-gerak soh terasa.. Hahaha... tak ke pelik namanya tuu.. 

Pedih nyeee ulu ati ni bile tau orang membenci kita dari kejauhan tanpa kita ketahui... Maila... habaq mai ape salah chekk kat hang sampai hang benci kat chek... Chekk jahat kaaa??? hoh... Kalau kerana tugas hakiki itu chek tak dapat membantu sebab chek adalah 'saya yang menurut perintah'.... Harap memahami naaaa... Kalau sebab len meh dekat-dekat habaq kat chekk.. buleh chek mintak maap secara terbuka.. Sebab apa?? sebabnya kengkadang kita tak sedar yang kita telah menyakiti hati orang lain... Kita rasa kita tak buat silap.. sedangkan hati orang terguris dengan nya.... saya tatakkk kuadddd...!!

Okeh laa.. perasaan dan rasa yang lenglain tamo ar cite dah... Aku nak p mengunyah makanan sat kat kantin... Kang lauk habis sape yang nak kesah?? aku jugakkkkk sendirian berhad... Haha...

k. bai...!!

No comments