Kisah Suka Duka Si Kecil Sepanjang 1 Tahun


Assalamualaikum wbt...



Memandangkan umur anak  aku ni dah mencecah 1 tahun pada 13.04.2016 beberapa hari yang lepas, tergerak lak hati aku ni nak up entry tentang si kecik kesayangan beta ni.. Kisah suka duka si kecik ni sepanjang kehidupannya di atas muka bumi tuhan ni... hik..!!

Oh...!! Bukan arini ke nak up tu...???? Haha... Sori, bukan rini k... 

Biasa la kalau dah suka duka sepanjang 1 tahun mesti la panjang berjela kan.. So, memakan masa jugak la nak kasi siapkan entry tersebut.. Dah siap nanti aku publish ekk..... eh.. aku lak rasa tak sabo ni dah kenapaaaa... Hoh..!!



No comments