Ierah Sulaiman Bagi Free Product Floral Mask For Giveaway 2016!!!


Assalamualaikum wbt..


Biasala pepagi ni memang mencarik segmen la untuk di-join-kan.. (tatabahasa gagal)... Dok pusing-pusing jumpe lah Giveaway by Blogger Ierah ni... Syarat yang ditetapkan agak mudah dan agak menarik.. Hadiah yang ditawarkan pown agak menarik... Floral mask.. Apakah???

Okeh... Blogger Ierah tetapkan syarat, kita kene terangkan secara ringkas mengapa kita nakkkk sangat produk Floral Mask ni daripada Ierah... Hehe.. So, aku nak terangkan la sebab musabab nye dibawah ni.. Haha..

Terangkan secara ringkas MENGAPA anda nakkkk sangat produk Florak Mask daripada Ierah.

Yang "Apakah??" kat atas tu, ini lah sebabnya... 
Yang aku ni baru tahu tentang kewujudan produk Floral Mask ni setelah aku menjumpai Giveaway Ierah buat ni.. Haha.. Adesss.. Teruknye aku.. Pastu kan yang menarik lagik bila ierah cakap produk ni tak pernah mengecewakan ierah sepanjang pemakaiannya.. Terus rasa "Wahhhh menariknyaaaa... Nakkk.. Nakkk.. Saya nakkkk jugakkk tryyyy...!!"" Haha... Pastu... ada agik... sebab terbaca keistimewaan produk ni kat pamplet yang ierah paparkan kat segmen ni... seperti dibawah..


Huyoooo.. Lagik-lagikk la rasa nakkkkk sangatttt... Haa sebab tu la aku join giveaway ni dan nakkkkk sangat produk ni dariapda ierah.... Peaceee...!!


Orait... itu lah penerangan aku yang agak ringkas... -ringkas keh?? cam berjela-jela ajerk.. hik..!!- Jika ada rezeki insyaallah tak kemana yek.. Kalau tak de pown mungkin dilain kali untuk aku dapat mencuba produk best ni... Insyaallah... 

Dengan ini dengan lafaz Bismillah aku join Giveaway by Ierah Sulaiman ni... 



Tarikh Tutup  :  30 Mei 2016

2 comments