Giveaway... Coming Soon..!!


Assalamualaikum wbt..




Niat dah ada... Tapi tarikh belum ditetapkan lagik sebab ngah kumpul harta a.k.a hadiah untuk giveaway ni.. InsyaALLAH aku akan buat Giveaway nanti... Asek join GA orang lain jerk.. Terfikir jugak nak buat GA sendiri... Hehe...

Dengan harapan setinggi gunung agar dapat sambutan dari blogger-blogger nanti.. Risau jugak kan bila buat GA tapi tak dapat sambutan... Hehe.. 

So.. korang tunggu ekk aku buat GA nanti bila dah cukup material yang dikumpul untuk dijadikan hadiah.. Ekeke... Aku pulak rasa tak sabar.. Tunggu tau..!!



No comments