Fuhh!! VIRAL Sana Sini Situ...


Assalamualaikum wbt..

Huyyoohhhh... Sekarang ni femes betul kes-kes viral yang melibatkan budi bahasa.. budi bicara... riak takabur... Bajet-bajet best... Fuhhh.. Banyak betul komen-komen yang ditinggalkan oleh netizen-netizen yang suka mengomen.. ada yang suka.. ada yang tak suka.. ada positif.. ada gak yang sebaliknya... Adeyyy.. Buley pusing baca komen-komen yang dicicirkan disitu...



Aku takat baca jerk laa.. Nak mengomen  ni tak berapa nak pandai dan tak berapa nak minat... Sekarang zaman dah canggih manggih... Bak kata orang 'Dunia dihujung jadi'... Taip aje apa yang nak.. semua keluar berjujut-jujut... Tambah lak dok ada FB laa.. Twitter laa... Intagram laa... entah ape-ape la lagik dok ada.. Canggih kannn.... Tu sebab la banyak betul kes-kes yang diviralkan... Tak kire la kes tu besar ke.. remeh ke... Yang rasa boleh diviralkan pastinya akan di UP nya... Yang remeh pown boleh menjadik besar ohhh sekarang ni...

Zaman dah canggih kan.. Dunia lak dah ditempatkan di ujung jari jerk sekarang.. Makanya makin banyak la dosa-dosa yang dapat dibuat koleksi peribadi atau berjemaah... Tak kire la samada yang tukang viralkan ke.. yang tukang komen ke.. Salah viral atau salah komen pastinya akan mendapat penambahan catitan belah kiri mereka... (Dosa laa...) Silap-silap yang tukang baca cam aku  ni pown boleh dapat dosa.. Mane la tau salah baca dan salah faham dengan apa yang dibaca, dah mendapat kat situ.. Adehhh.. Mintah jauh laaa ohhh...!!

Oke la... Malas dah nak taip... Pusing-pusing dah cengkerang otak aku... huhu... Cumanya aku berdoa agar ALLAH SWT lindungi aku dan semuanya dari sebarang fitnah dan segala keburukan dan menutup rapat aib aku dan korang jugak... Amin... :) Peace yo.....!!

2 comments

  1. Betul lea...kak PC setuju...ngeri kalau tengok situasi sekarang ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn.. sekarang ni bahaya.. x boleh macam-macam dah..

      Delete