DP Lea Azleeya by Lanun Ranggi

Wednesday, April 13, 2016


Assalamualaikum wbt..

Alhamdulillah... Syukur sangat kerana masih diberi nafas untuk teruskan kehidupan untuk hari ini... Wohaa... Hari ni aku nak cite pasai DP baru aku... Baru jerk dapat semalam... Pepagi ni terus jerk pasang... Seronok tak terkata.. Haha.. 



Aku tempah dengan blogger Aujinz.. Owner blog Lanun Ranggi... Aku memang peminat dan pembaca setia blog LR... Lukisan dia cantik.. Cerita dia menarik..  Terutama cerita Origami biru.. hoho.. ohsemm cite OB tu dan ramai follower... cam yang aku penah post baru-baru ni.. Sini.. Satu lagik cerita yang menarik bagi aku dan sentiasa aku follow cerita Mem Kecik... Seronok tengok keletah Mem Kecik yang bijak dan pintar tu.. Hehe..

Pada awalnya aku teragak-agak jugak nak tempah DP dengan Aujinz ni.. Kowt-kowt la dia tak amek tempahan kan.. Tapi kuatkan hati jugak untuk bertanya.. Ohh.. Alhamdulillah.. Dia terima tempahan aku.. Dan ini lah hasilnya seperti apa yang aku nak.. Cantik.. Ohsemm... Aku suka..!! Akan datang boleh tempah agik ye dak.. hehe..

Aku doakan moga blogger aujinz maju jaya dalam kerjayanya.. Dan terus menghasilkan lukisan yang cantik-cantik serta cerita yang menarik-menarik.. Hoh.. Berdabel-dabel dahnye ayat aku... Pape pown.. Komik Lanun Ranggi Besttttt...~

p/s : Tq yek Aujinz.. [yang sentiasa mengkonfiuskan orang ramai dengan status jantina nye itew.. Haha.. !!]

2 comments:

  1. dah tentu lelaki tulen. hahaha... member saya tu. cuma dah lost contact

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoh...!! yekee..... bio bebenoooo!!.. x sangka..

      Delete