1 Tahun menghampiri...


Assalamualaikum...

Mood ok sikit petang ni lepas aku solat zohor tadi.. Alhamdulillah... Wehhhh sekejap je masa berlalukan sekarang ni.. Pejam celik pejam celik dah menghampiri 13.04.2016 dah..... Tarikh apakah itu...?? hehe.. Itu lah tarikh keramat dimana aku bergelar seorang ibu... ehh ehh.. Ummi.. Haha.. :D kepada seorang baby boy bernama Muhammad Qhaliff Amsyar...



Kebiasaannya aku tengok ramai yang teruja untuk sambut ulang tahun pertama anak mereka.. Hurmm takat ni aku tak de pape perancangan lagik ke arah itu... Yang ada dalam kepala ni hanyalah RISAU semata-mata.. Kenapa aku risau lak yek...?? huhu.. Mane tah risau ohhh anak nak kene suntik 1 tahun.. Haha.. Maknya terlebih risau lak ye... Harapnye anak aku kuat untuk menghadamkan jarum suntikan dan menahan kesakitan ketika ubat ditekan masuk.. Adehhh... -nangis teresak-esak-

Alhamdulillah sekarang ni tidur si anak semakin ok di waktu malam... Dalam pukul 8.30 atau 9.00 malam dia mula tidur dan terus ke pagi... Syukur sangat-sangat.. TQ ALLAH... Belah siangnya dia kuat main... Biasalah rumah pengasuhnya banyak geng... Tu sebab tak berapa nak tido.. Paling lama dia tido pown belah siang 1 jam aje.. Itu pown kadang-kadang aje... Tak pe la.. Janji dia sihat... Hehe...^ ^

Hero Ummi paling encem dalam donea..

Dah beso anak ummi yek.. Kejap jerk... Akal pown makin panjang dah... Macam-macam ragam dok ada.. Penghibur hati ummi... Moga adik menjadi anak yang soleh dan terbaik buat Ummi... Sayang kam0 ketat-ketat ohhh....!!



2 comments

  1. Moga Qhaliff menjadi khalifah Allah yang setia berpegang pada janji janji Allah ya sayang..

    ReplyDelete