First GiveAway by Encik Kidal


Assalamualaikum wbt.


Dengan lafaz Bismillah LA join GA encik Kidal... 

Mula-mula rasa malas jugak nak join GA awal-awal tahun ni.. Tapi bila tengok hadiah yang ditawarkan terus nak join.. LA nak bukuuuuu.............. #hensin................ Tu la sebabnya teruja nak join ni.. Tapi kan.. hurmm Tapi kann.. LA dah ada buku tersebut... Huwaa..... Kalau #hensin - Muslimah tak de agik.. Ahakzz.... Tapi tak de lam senarai hadiah lak kan.. Haha.. So, hadiah yang jadik pilihan LA ialah customise notebook or planner.. leh gak catat ape-ape ye tak??

Okeh la.. tu cakap-cakap sal hadiah.. Ni nak cakap sal AZAM baru lak... Oleh sebab GA ni encik kidal buat ala-ala contest gitu, so, LA sambung la ayat yang encik kidal soh sambungkan tu.. Ekeke...

Azam saya pada tahun 2016 ialah ingin memperbaiki kelemahan diri dan menjadi lebih baik dari tahun lepas.. Yang paling utama ialah LA ingin menjadi umat yang patuh dan taat kepada suruhan-NYA..  insyaallah.. Moga dipermudahkan... 


Mangsa Tagingku.. Haha... #jom join
3. PC

3 comments

  1. Thanks join and goodluck for you sis :)

    http://ash-tsukidate.blogspot.my/2016/01/first-giveaway-by-encik-kidal-yawww.html

    ReplyDelete
  2. Singgah sini..daripada giveaway yg sama..gdluck taw hehehe..

    http://apple-crunchh.blogspot.my/2016/01/first-giveaway-by-encik-kidal.html

    ReplyDelete
  3. blogwalking dari ga yg sama...
    http://muslimahsejati96.blogspot.my/2016/01/first-giveaway-by-encik-kidal.html

    ReplyDelete