Hadiah dari Cikgu Norazimah


Assalamualaikum wbt..

Alhamdulillah kerana masih diberi peluang oleh Allah swt untuk bernafas diketika ini.. Nikmat-Nya yang tak terhingga untuk kita..

Oleh kerana itu boleh la LA nak membebel lagik kat laman ni.. Ari ni LA nak update pasai adiah yang LA dapat minggu lepas dari abang poslaju.. Aritu kan LA ada join GA daripada Cikgu Norazimah..[ Klik Sini ]
LA pown betul-betul tak sangka boleh terpilih sebagai pemenang.. Sesungguhnya rezeki tuhan itu sangat luaskan,.. (cewahh..) Terima kasih jugak kepada penganjur GA - Cikgu Norazimah kerana menganjurkan GA tersebut yang menawarkan hadiah novel tu.. LA kan hantu buku... Haha..

Ni la hadiah yang LA terima..


Belom start baca lagik buku ni.. Nanti dah baca LA review yek... :)




3 comments