Lama Ku Tinggalkan...


Assalamualaikum wbt..

Huii tajuk post sangatlah syahdu... Tapi cerita sebenooo nye tak de la sesyahdu mane pown.. Yang bebenooo nye, tajuk tu pasai aku dah lama tak menjenguk blog ni.. dah lama sangat dok tinggal blog ni.. Almaklumla tak berapa nak ada masa dah sekarang ni nak bersenang lenang mengadap blog.. huhuhu..

Rindu gak nak kat blog member-member yang dah lama tidak dilawati... Tengok la ada masa aku p la singgah beraya kat blog kawan-kawanku.. kikiki..

tahun 2009/1430h tu sila abaikan ye..!!

Dikesempatan ni jugak aku nak ucapkan selaMat haRi raYa buat semua kawan-kawan.. maaf ye andai ada salah silap dan terkasar bahasa ku ini.. cewahh..

4 comments

  1. blog sendiri pun tak terjengok, inikan blog kengkawan. hehehe... busy jaga baby ek? jemput ler dtg braya kat blog saya. hahaha

    ReplyDelete
  2. Jalan jalan beraya sini , ade kuih x ? hehehe

    http://emmadianastory.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. dtg dri blog azhafizah.. slamat hari raya

    ReplyDelete