Masih Aku Cinta..


Assalamualaikum..

Wahhh lama betul tak buka blog ni... Banyak sangat sangat sangat perkembangan baru kawan-kawan... Haisss.. Masa sangatlah tak mengizinkan aku untuk membuka blog sekarang ni... 
.
.
Semalam mesti korang dok mengadap tv kan tengok AJL... Best jugak la AJL semalam.. Banyak kelainan yang ditonjolkan... Pape pown tahniah kepada pemenang terutamanya penyanyi kesayanganku... hehehe.. Dayang Nurfaizah... Dengan lagunya yang superb... Dipintu Syurga... 
.
.
Tapi pagi ni aku nak coretkan lagu lain kat sini... Lagu dendangan Shila Hamzah... Aku tak minat pown dia.. Cuma lagu ni je, lirik dia agak best jugak la.. Aku suka lirik dia... kikiki.. Jom hadappp...~!!
.
.

En. google kasi

.
.

Masih Aku Cinta
*******************

Biarpun kau tak lagi ada denganku
Takkan ku bisa melupakanmu
Caramu memanggil namaku
Terasa seolah kau masih ada

Jauh di dalam sanubariku
Tak ku relakan pemergianmu
Namun ku kan selalu doakanmu
Agar kau takkan terus terluka

Kau kan temui bahagia
Walaupun aku tidak bersama
Jangan kau gusar
Aku akan selalu ada
Dari jauh engkau masih ku cinta
Dari jauh aku masih mencinta

Tak pernah ada penggantimu
Yang mempertahankanku sepertimu
Satu dunia, menentang cinta kita
Akhirnya kita terpisah jua

Yang mengenalmu cuma aku
Tidakku menyesal mencintaimu
Yang ku harapkan
Kau juga mendoakanku


2 comments