KENA TAHU :: Aurat Perempuan

Assalamualaikum wbt..

Ehsan En. google

Lamanya tak menceceh kat sini... Hari ni nak bercerita sal aurat seorang perempuan... Tak menceceh gak cuma nak share gambar-gambar yang berkaitan aje... Harap dengan gambar-gambar yang akan di muat naik disini nanti dapat memberi pencerahan. 

sumber : google

Biasa kite di tanye persoalan camni kan... Masih ramai yang konfius berkenaan aurat ni.. sama ada berkenaan bersalaman... bertudung... dan sebagainya lah berkenaan aurat... Kadang-kadang tu aku sendiri pown konfius dan kadang-kadang jugak terlupa... So untuk itu meh kite refresh balik berkenaan ini.. Untuk pencerahan yang lebih mendalam elok la bertanyakan ustaz atau ustazah kerana mereka lebih arif.. hehehe.. 

sumber : google

sumber : google

Marilah kita sama-sama mengambil tahu dan membaiki diri kita kearah yang lebih baik..


3 comments