Mee Bandung Terlajak Sedap..


Assalamualaikum..

Penah tak korang makan Mee Bandung?? Tak beragak kan soalan aku... hakhak.. Yang aku tahu Mee Bandung yang paling femes adalah dekat Muar, Johor kan... Tapi bagi aku, Mee Bandung Muar bukan menjadi kegemaran aku dan sebaliknya aku tak berapa nak suka rasa Mee Bandung Muar... Hehe..

Dalam banyak-banyak Mee Bandung yang pernah aku rasa, hanya Mee Bandung kat gerai makan makcik sorang ni aje yang aku suka dan memang bagi aku terlajak sedap.. Gerai ni terletak di basten lama kat bandar kuantan... 

Mee Bandung

Ni lah rupa Mee Bandung tu.. Hahaha.. Bagi aku nilah Mee Bandung paling sedap yang pernah aku rasa.. Lain dari yang lain... Selera masing-masing lain kan.. Citarasa masing-masing pown lain.. So, ni dari penilaian diri aku sendiri.. Korang mesti ada citarasa korang sendiri kan..

Kat gerai makcik ni bukan saje Mee Bandung menjadi kegemaran aku... Bihun Sup pown sodap.. Nasi Goreng Kampung pown sodap... Tapi kebanyakannya bila pergi kedai makcik tu aku akan order Mee Bandung la.... Feberet aku kan... 

Mee Bandung makcik tu sedap.. Tapi nama makcik tu aku sendiri pown tataw.. 
Hahahaha...~!!

4 comments

  1. terliur di tgh hari nie...mn nk cr mee bandung sedap..area ipoh nie...!

    ReplyDelete
  2. @permatabiru hikhik.. ipoh lea tataw la.. kene seru orang-orang ipoh la PB... hikhik..

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Kedai dia dah pindah dah encik.. Dia buka dekat rumah dia lak.. Dekat dalam perumahan tanah putih...

      Delete