Jangan Baca Novel Ni..!!


Assalamualaikum

Nape tuuu... ??


Tengok si budak kecik yang shomel tu.. Entah ape dia buat tu... Baca novel agak nye tu.. hehehe... Pape pown aku sangat-sangat-sangat sayang kat budak buchuk soram ni... Paling cerdik di dunia.. ;)

JANGAN BACA NOVEL NI..!!


Korang pernah tengok tak novel ni... ?? Dengan kulit hitamnya... Tajuk warna merah menyala cam darah... Uisss.. Semacam je kalau tengok kan... Tajuk pown pelik aje... Hehehe.. Tula pandangan pertama aku bila tengok novel ni.. Tapi kan.. Unik jugak la novel ni.. Kreatif... 

Aku dah habis baca novel ni.. Best gak la novel ni.. Cuma ada pening-pening lalat sikit time baca... Seram gak time baca tu.. Rasa cam berada dalam situasi penceritaan novel ni.. huiss... Kejang otak aku baca novel ni.. Hahaha... 

Novel ni ada 2 jenis tau.. Maksud aku ada 2 buku laa.. Ada sambungan kepada novel "Jangan Baca Novel Ni".. Kene baca kedua-dua novel barulah boleh faham cerita yang hendak disampaikan... 

Jangan Baca Novel Ni

Tanpa Tajuk.. Sambungan JBNN... (sekuel)

Nahh tu dia novelnya.. Novel ni hasil penulisan Ismi Fa Ismail.. Kalau korang suka baca buku-buku seram.. fiksyen.. boleh la try baca novel ni... Uiss.. mengganggu fikiran jugak la baca novel ni.. Kalau korang x suka seram dinasihatkan tak yah la baca ye.. Kang jadi pape susah lak.. hahaha.. Tapi pastikan korang beli kedua-duanya sekali baru korang boleh faham ceritanya...

Selamat Membaca... :)


No comments