Surah-Surah Pilihan Untuk Ibu Mengandung


Assalamualaikum..

Lama tak update blog.. Aku membizikan diri dengan buat 5S yang tak siap-siap lagik.. Hari ni adalah hari rehat sedunia sebab aku tak rajin nak buat 5S tu lagik.. Tunggu isnin la aku sambung balik sebab idea dah berkurangan...

Berdirinya aku kat sini bukan nak kasi tau aku punye aktiviti kat pejabat ni.. Yang aku nak kongsi adalah seperti tajuk di atas ye.. Harap semua maklum..Ghahahaha~!!

Ehsan google

Hehehe ni aje sebenarnya yang aku nak tampal kat sini.. Kepada kaum hawa yang dah diberi rezeki dalam bentuk zuriat oleh ALLAH swt, Lea ucapkan tahniah ye.. :)

Ehsan google

Eh!! sama jek cam yang atas keterangan dia.. hehehe.. Sebenarnya gambar yg kedua ni bukannye ape.. Saje je aku tampal jugak sebab aku suka akan kekreatifan banner tersebut.. :) I loike..

Sekian, terima kasih..
Peace..

No comments