Tambah Koleksi Lagi..


Assalamualaikum..

25hb Feb baru ni gajikan.. Tengahari tu terus keluar pergi kedai buku untuk tambahkan koleksi buku-buku aku... Excited gile.. Tak sempat-sempat dah nak tunggu hari jumaat.. Biasakan aku pergi mencari buku hari jumaat.. Kali ni memang tak menyempat dah.. Kebetulan nak pergi carik hadiah untuk kelahiran anak baru member opiz kan.. Terus je la ke kedai buku... Dah alang-alang sampai berdekatan dengan kedai buku tu kan.. hehehe..

Koleksi Baru Aku

3 buah buku aje aku beli.. Buku-buku ni dah lama berada dalam senarai aku.. Nanti aku update k berkenaan buku-buku ni.. Setakat ni aku tengah baca buku Isabella tu.. Belom habis lagi.. So tak boleh nak buat kesimpulan lagik.. Buku ni berkenaan sejarah.. hehehe.. 

Banyak lagi kan buku yang aku belom update.. Tengok la.. ada masa nanti aku apdet satu persatu ye.. Banyak dah buku yang telah dihabiskan pembacaannya.. Cuma tak berkesempatan nak update.. Tambahan pula, aku sedang kemalasan untuk membuat kesimpulan keatas buku-buku yang telah aku baca tu.. hahaha..


4 comments

  1. @msredcheesecake Yep betul.. sgt bagus.. Kalau nk baca lea suggest buku Semai Benih-benih syurga.. Sgt2 bagus.. :)

    ReplyDelete
  2. @Zamani Abe hurmm yg isabella versi ni ok la.. cuma x brp lengkap kowt.. ada satu lg buku.. tp lea blom baca lagik.. :)

    ReplyDelete