Jambu + Saus Manis Pedas ABC


Assalamualaikum..

Teringat lak aku malam kelmarin aku dok bedal Jambu Air malam-malam buta.. Syok betol.. Terlebih syok sampaikan pagi esoknye dok sakit perut.. Hahaha.. Bahana makan jambu ngan sos yang pedas lagik sedap malam-malam buta.. Rasanye dekat pukul 11 malam gak aku dok layan jambu cicah sos pedas tu..


Tapi memang meletop la sos manis pedas jenama ABC ni,.. memang mabeles... Mula-mula aku tengok jenama ni, terfikir aku " ada jugak orang yang nak tarok nama ni (ABC) kat produk dorang"... Tulah orang cakapkan.. jangan nilai dari cover dia.. kene jugak tengok isinya.. Ternyatalah isinya sedap.. Sangat sedap.. Menepati selera aku... Tak payah dah nak buat sendiri pencicahnya.. Beli aje ABC ni.. Dah cukup sedap lagik melatop sos ni... Kalau tak percaya try la beli dan cuba.. Pasti nak lagik.. Wah promot sakan tu.. Leh jadik duta la camni.. Hahahhaa...


Saus Manis Pedas ABC


Selamat mencuba Uols..

Smile.. :)

2 comments

  1. Sedapnya jambu air tu..lamanya tak makan.,

    ReplyDelete
  2. Salam sis . tumpang tnya,kat mana nak beli sos tuu ye ? :) thank you

    ReplyDelete