Cinta Makrifat


Assalamualaikum

Teringat pulak aku hari ni pasal Anugerah Drama Kuala Lumpur yang lepas... Ape yang aku ingat??? haa ni nak cite ni.. Aku teringat Awie dan Erra Fazira.. Tentang persembahan dorang pada pembukaan anugerah tersebut..  Dorang buat persembahan sempena Konsert Teaterikal Suara Kita yang akan berlangsung di Istana Budaya pada Mac 2014 nanti.. 


Teringin sangat nak pergi menonton teaterikal ni.. Tapi ape kan daya, ianya tak mungkin berlaku pada aku.. hukhuk... Erra Fazira, Awie, Ziana Zain.. Memang artis yang aku minati.. hurmm.. Tak de rezeki aku nak pergi menonton.. sob sob sob.. (sedey ni tau)

Aku suka sangat lagu Cinta Makrifat dendangan Awie dan Erra fazira.. Wah pasti meletop lagu ni kan nanti.. Persembahan dorang pada malam anugerah tu memang mantop.. Sampai aku menitiskan air mata tengok.. Touching sangat... (bermakna pada aku juga sebenarnya.. sebab tu tacing semacam je..).. hikhik.. 

Jom kite layan sekali lagi persembahan dorang malam anugerah tu.. jom.. jom..

Cinta Makrifat - Awie & Erra

Tadi search lirik dia.. Sekali tak jumpa daaa... Maybe lepas teaterikal ni ada kowt lirik dia... hehehe..
Moga Teaterikal ni berjaya walaupun aku tak dapat menontonnya.. hehehe..



No comments