Berwajah Baru


Assalamualaikum..

Alhamdulillah, blog aku sudah bertukar wajah.. Mesti korang dah perasan kan.. hehehe... Makin ceria dan pinkish-pinkish gitu... Terima kasih yang tak terhingga kepada sahabat aku yang comel lagik kreatif, Ms Fiza  yang sudi melayan kerenah aku sepanjang memperbaharui aku punye blog ni.. Thankz Fiza..

Wajah Lama

Header Baru



Wajah Baruku


Haaaa bertukar kan.. Alhamdullillah, Ms Fiza telah merealisasikan impian aku.. wahh impian tu uolss.. Hahaha.. Kire impian jugak la ni kan...

Ape-ape pown aku ucapkan terima kasih kepada teman-teman yang sudi menziarahi aku disini.. Terharu sangat-sangat ni tau... hikhik..


Hak Cipta Terpelihara

3 comments

  1. Menarik. Selalu tertanya-tanya mahal ke tak nak upah orang edit blog?

    -wina1979-

    ReplyDelete
  2. Na.. ada yg mahal ada jugak yg murah...

    ReplyDelete