Hak Milik Terpelihara

Thursday, January 30, 2014


Assalamualaikum

Bz berpanjangan nampaknya aku ni.. (eleh padahal baru je 2 hari kowt bz nye) hehehe.. Tak berkesempatan nak apdet blog... Ni baru ada masa.. Baru aje selesai buat punch card untuk bulan Februari... Sekejap je rasanya masa berjalan... Dah nak masuk bulan Februari kan... Itu menandakan dah agak lama aku simpan dan pakai barang-barang yang menjadi kesayangan aku.. hak3x..

Setiap kite mesti ada barang-barang yang menjadi kesayangan kan... Cam la aku gak.. Ada yang menjadi kesayangan aku.. Nak tahu ape.. ~!! Jom kite selongkar almari aku... Tengok ape yang ada...

Handphone kesayangan aku 
( Note 2 )
*
*
*

Handbag Converse
*
*
*

Handbag Roxy
*
*
*

Handbag Neo Adidas
*
*
*

Lappy Compaq 12 henci
*
*
*

Jam Tangan AX
*
*
*

Jam Tangan Guess
*
*
*

Banyak betul kesayangan aku.. Ha3x.. Tapi yang paling sayang buku-buku aku.. Gambar bawah ni sikit je.. Sebabnya tu gambar lama... Koleksi buku aku sekarang terlalu banyak... Best gile dowh...~!!


Koleksi Buku Aku


Antara barangan kesayangan aku yang tersebut lah.. Setiap orang pasti ada kan.. Cuma banyak dengan sikit aje.. Setiap barang mesti ada sentimental value dia kan.. hik3x... Hurmm semua barang-barang ni dah lama tapi masih dalam keadaan yang baik.. Alhamdulillah.. Cermat rupanya aku ni.. Hahaha..

Okeh la.. Aku nak pergi rehatkan diri.. Waktu rehat dah semakin hampir kan..
Jom menjamu kek bersama aku.. Kek sempena raya cina..
Nyummm nyummm...




Chow Chin Chow..

Smilee...

No comments

Post a Comment