Aku Terima Nikahnya


Assalamualaikum

Lengang opiz rini.. Semua pergi program khidmat masyarakat... Huiii boleh bersenang-senang hari ni setelah bertungkus lumus beberapa hari bagi memastikan persiapan program tersebut mantap... Haiss bukan itu yang aku nak cerita ceriti ari ni.. Yang aku nak cerita sal Aku Terima Nikahnya.. hikhik.. Bagi pasangan baru nak kawen pasti berdebar-debarkan baca tajuk ni.. Hahaha..

Tapi sebenarnya tu tajuk sebuah buku.. Aku ni kan obses buku... hakhak... Buku ni hasil tulisan Ustaz Hasrizal bin Abdul Jamil... Dengar cerita buku ni adalah buku BEST SELLER... Pada awalnya, kawan aku yang dok sibuk carik, katanya nak hadiahkan kepada saudaranya yang bakal mendirikan rumah tangga.. So, projek mencari buku ni pun dilancarkan.. Tetapi malangnya semua kedai yang dia kunjungi semua kehabisan buku ni.. Gile laju buku ni dijual.. Mesti bestkan?? So aku pun bercadang jugak nak memiliki buku ni.. Nak tahu jugak la ape istimewanya buku ni.. Mesti ada diantara korang-korang semua ni dah baca kan... Boleh la kongsi-kongsi kalau dah baca... hehehe...


Ehsan encik google

Operasi besar-besaran untuk mencari buku ni akan dijalankan lagi nanti.. Sebenarnya buku ni adalah gabungan 3 buah buku... Antaranya, Aku Terima Nikahnya, Bercinta Sampai Ke Syurga & Murabbi Cinta... Disatukan menjadi satu buku.. Aku ada jugak buat research berkenaan buku ni.. Kebanyakannya semua bagi fedback yang baik... So aku memang bercadang untuk memiliki buku ni... hehehe.. Tak sabar rasanya nak buat operasi mencari dengan sahabat aku yang juga obses buku.. ekekeke..

Ehsan encik google

Korang semua pun bolehlah mendapatkan buku ni sekiranya korang yang jenis obses dengan buku... Yang jenis suka baca buku dan suka menambahkan pengetahuan... Baru-baru ni aku baru je memborong semua buku tulisan Ibnurijal ... Aku memang peminat penulisan Iburijal.. Sebab penulisan dia sangat memberi kesan kepada aku... Nanti ada masa aku akan update berkenaan buku-buku penulisan Ibnurijal ye... Tungguuuuu...

Ehsan encik google

Oki la.. Sampai sini aje dulu... Nak blogwalking pulak lepas ni..

Oh sebelum lebih terlewat dan memang dah agak lewat nak ucap... Tapi nak ucap jugak tak kire.. hehehe..
Salam Maulidur Rasul 1435H

Ehsan encik google


4 comments

  1. wah..terima kasih sharing ye..best ni..ada rezeki nak usahakan juga mencari dan membeli..PC pun suka baca novel..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hikhik.. oki2 PC... kite pakat carik buku ni... tu la kan.. novel mmg x leh tggl... :)

      Delete
  2. Rajin Lea baca novel..fiza pulak jenis tak suka baca novel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe... Lea mmg minat membaca fiza.. tapi peliknya surat kabar x suka baca... :)

      Delete