Kehilangan..



Assalamualaikum

Letih betul hari ni... Kat opiz aku hari ni dok gotong royong 5S.. orang lain dah siap 5S, kitorang baru nk mula.. banyak betul barang yang perlu disisih.. dengan berhabuk parak nye.. sengal habis hidung ni..!! hehe.. Sambil-sambil buat 5S dengo la radio... penghibur hati dikala berhabuk kan.. hakhak..

Sebut sal lagu ni kan.. teringat lak lagu Firman.. aku minat beno lagu ni... 'Kehilangan'... wah.. ngam kan ngan tajuk entri aku kali ni.. haaa sebab tu aje yang entri ni bertajuk sebegitu rupa... ekeke.. tangkap feeling abeh aku dengar lagu ni.. best lagu ni.. lirik dia.. hurmm malas nak cite arr.. hukhuk.. meh kite nyanyi sama-sama.. sementara time rehat ni.. korang dengo la ye.. aku nak p bersih-bersihkan ape patut.. aku nk solat zohor dulu.. hehe... tangkap sedey beb lagu ni.. jom dengar.... aku sertakan sekali lirik syahdu ni untuk kite nyanyi sesama... 



Kehilangan - Firman



Okeh semua.. selamat berhibur...

Bubey...






8 comments

  1. akak belum nyanyi dah hujan dik..kalau akak nyanyi bukan hujan je bertambah lebat..kawan-kawan satu office nangis mintak akak jangan nyanyi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hikhik... x pe kak.. nyanyi lam ati je... utk diri sendirik.. hihihi...

      Delete
  2. ku xpercaya kata..cinta xharus memiliki..lalu mengapa,hati terasa sakit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hikhik.... semacam je ni.. ngah nyanyi ke menjiwai ni... ekekeke

      Delete