Andai Dapat Ku Undur Masa...~



Assalamualaikum..


Hai geng... huh.. lama sungguh tak mempublish publish kat sini.. rindu bukan kepalang... tapi kebizian yang melanda so tak dapat la aku nak berpot pet pot pet kat sini.. ini pown aku curi-curi masa sebab dah rindu sangat nk membebel... hak hak..

Cuba korang tengok tajuk aku.. best tak? hueiii andai dapatlah kan masa diundur kembali, mesti ramai antara kita ni nak perbaiki diri sendirikan kan... haa.. yelah bila dah buat kesalahan pastu leh lak undur masa.. pastu perbaiki balik.. wahh mesti ramai yang nak kan... hikhik.. cam aku gak.. kalau la masa dapat diundur balik... macam-macam aku nk perbaiki... geng-geng aku semua ape yang anda nak perbaiki.. meh la kite kongsi-kongsi cite.. hikhik.. 

Cam aku sendiri.. kalau dapat undur masa aku nak kembali semula masa aku masih sekolah... hakhak.. nak belajar betul-betul.. jadik orang yang berguna.. dan menjadi seorang muslimah yang patuh kepada ajaran Islam... selain tu kan.. aku nak jadi anak yang berguna.. cam klise aje kan alasan aku.. hahaha.. mesti semua orang pown nak buat cam ni kan kan..

Lagi lagi lagi.. aku nak menghargai orang... jaga hati orang... tak nak sia-sia kan orang yang menyayangi diri aku dan aku juga menyayangi dia.. wah ayat.. bikin sedey neh.. hahaha... betul beb.. aku nak buat semua tu..  aku tak nak pentingkan diri sendiri.. nak menghargai orang yang menghargai aku.. uwaaaaa.. nak nangis kuat-kuat boleh tak... buat geng-geng aku sekalian... hargailah orang yang menghargai kita.. yang menyayangi kite sepenuh hati.. nanti korang akan menyesal andai tak menghargai orang seperti itu.. uwaaaaaaaaa.. nangis agik.... sob sob sob....~!!

Emo lak aku kan petang ni... mungkin aku tersyahdu mendengar dorang kat opiz aku ni berkaraoke lam bilik mesyuarat tu.. lagu rock tapi bunyi cam lagu sedih.. hahaha... dorang dok berlatih untuk Pertandingan IDOL nanti...  eh terlencong kelain lak cite aku ni.. hikhik..

Itu la yang aku nak buat andai masa dapat diundur balik... banyak lagi sebenarnya.. tapi tak larat aku nak senaraikan lam ni.. bio la aku sendiri yang simpan.. sebabnya, masa memang tak mungkin dapat diundur balik dah... hehehe... yang dapatnya kite jadikan semua yang lepas tu sebagai pengajaran dan pengalaman serta perbaiki kelemahan itu di masa akan datang.. insyaALLAH...

So, korang semua ape yang korang nak buat andai dapat undur masa? haaa jom kongsi.. hehehe...

K la.. nak balik dah ni.. jam sudah menunjukkan pukul 5.. bai bai korang... bila-bila jumpe agik naaa...

tata titi tutu....

eh... sebelum tu.. jom layan lagu ni... lagu lama tapi tetap best...


Andai Dapat Ku Undur Masa - AXL's




Bubey.....~!!




4 comments

  1. Replies
    1. hehehe... boleh lagi tu fiza... tp kene bersungguh2 la...

      Delete
  2. mak nak kembali ke zaman itu..spy xde org yg bole merampas sesapa pun dr mak nak..stress mak memikior kan nye..

    ReplyDelete
  3. hikhik.. kan... jgn biarkan terlepas time tu.... tp tu la namanye dugaan kan..

    ReplyDelete