Hero & Heroin Kerinduan Kami..



Wahh tajuk x nak kalahkan... Yelah mane tak nye klu dah sebut hero & heroin tu sah-sah terfikir pada filem atau drama kan... tapi nak habaq kat hangpa semua.. kehidupan kita ni pon dah cam filem @ drama kan... hikhik.. 

        Sebenarnya yang aku nak cite kat hangpa semua sal hero dan heroin kami yang dok ada kat umah tu... hero dan heroin kami yang semakin membesar dan semakin hensem serta kiut miut... hehe.. meh aku tunjuk hero dan heroin kami sekeluarga.... ni dia.... hahahahaa....


Baby Carl


Nurin Afrina


        Baby Carl tu anak akak aku.. Jarang-jarang je aku dapat jumpa dia.. dia dok jao... Nurin Afrina anak adik lelaki aku... muka aku masa kecik.. hahaha... klon aku ni... mereka lah penghibur kami... bukan ni aje yang ada tau.. hero bongsu kami yang paling comel ada agik sorang.. meh aku perkenalkan... 

Budak buchuk - Baby Qaish


      Dah cam tok aji je... kami panggey budak shomel ni 'Mat Sengeh'.. sebab dia suka sangat menyengeh.. ni anak adik perempuan aku yang bongsu... Anak sedara yang paling tak banyak ragam... baik sangat-sangat.. kesayangan aku ni... Tak larat dukung dia.. berat dia mengalahkan batu.. hahaha... budak temuk..



Gelagat Qaish.. 
Ni la mak & ayah aku.. 
Love u Mak... Love u Ayah...

Okey lah... abeh dah kemerapuan aku harini... x sabar aku nak tunggu header blog yang baru... nanti aku update ye... header blog aku akan bertukar wajah nanti...

Bubey... 





No comments